Sunday, May 27, 2012

Pameran Raja Kita

 Pintu besar Istana Negara lama
 Pakaian rasmi DYMM SPB Yang Dipertuan Agong
 Takhta Diraja
 Mahkota YDP Agong
Pengunjung membanjiri dewan pameran

UBK mengucapkan SELAMAT BERCUTI kepada semua warga SMEKSES, semoga cuti ini digunakan untuk aktiviti yang mendatangkan manafaat dan penuh bermakna di samping beristirehat bersama keluarga.

Sekiranya anda masih belum tentukan destina yang ingin dilawati, UBK mencadangkan anda semua selaku rakyat Malaysia boleh lah mengambil kesempatan ini untuk berkunjung ke PAMERAN RAJA KITA yang sedang berlangsung di Istana Negara yang lama.

Pameran ini diadakan sempena dengan Majlis Pertabalan DYMM Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong yang baru. Pameran diadakan bermula 16 April dan akan berakhir pada 15 JUn, 2012. Pameran dibuka kepada orang ramai setiap hari mulai 9.00 pagi hingga 5 petang, masuk adalah percuma.

Kita dapat melihat sendiri alat-alat =istiadat istana, pakaian YDP Agong, pingat-pingat kebesaran serta takhta yang digunakan semasa Majlis Pertabalan.

No comments:

Post a Comment

Laluan Mudah Untuk Guru

Laluan Mudah Ke IPTA/IPTS

Laluan Mudah Untuk Semua

Laluan Mudah Untuk Semua
Kementerian Pendidikan Malaysia

Selamat berkunjung ke blog Unit Bimbingan & Kaunseling. Sebarang pertanyaan boleh ditujukan kepada kami melalui email UBK: ubksmekses@gmail.com

Every Child Matters, No One Is Left Behind...