Monday, April 16, 2012

Penyerahan Zakat Dari Bank Rakyat

Murid-murid yang menerima zakat bergambar bersama tetamu khas dan pentadbir.

En Amiruddin B Johan, wakil Bank Rakyat Cawangan Selayang menyerahkan cek sumbangan zakat Ban Rakyat kepada En Samsuki B Sudin, Pengetua SMK Seri Selayang

Bank Rakyat Cawangan Selayang menunaikan tanggungjawab komersil dengan menyumbangkan zakat kepada para murid di SMK Seri Selayang. Majlis Penyerahan Cek Sumbangan Zakat telah berlangsung di tapak perhimpunan SMK Seri Selayang pagi tadi.

En Amiruddin B Johan bagi pihak Bank Rakyat Cawangan Selayang telah menyerahkan cek sumbangan Zakat 2010 kepada En Samsuki B Sudin, selaku Pengetua SMK Seri Selayang telah menerima cek bagi pihak penerima zakat. Sumbangan Bank Rakyat yang berjumlah RM 22.800.00 akan diberikan kepada 228 orang murid yang dikenalpasti layak menerimanya.

Tahun ini merupakan tahun keempat Bank Rakyat memberi sumbangan zakat kepada murid-murid SMEKSES, dan sumbangan ini akan diteruskan lagi pada tahun-tahun datang. Jutaan terima kasih diucapkan kepada Bank Rakyat Cawangan Selayang yang tidak melepaskan tanggungjawabnya terhadap komuniti setempat.

No comments:

Post a Comment

Laluan Mudah Untuk Guru

Laluan Mudah Ke IPTA/IPTS

Laluan Mudah Untuk Semua

Laluan Mudah Untuk Semua
Kementerian Pendidikan Malaysia

Selamat berkunjung ke blog Unit Bimbingan & Kaunseling. Sebarang pertanyaan boleh ditujukan kepada kami melalui email UBK: ubksmekses@gmail.com

Every Child Matters, No One Is Left Behind...