Tuesday, August 3, 2010

Majlis Perpisahan Pengetua







Majlis Perpisahan Pengetua, Pn Wan Saberina Bt Wan Musa telah diadakan pada 3-8-2010 (Isnin) pukul 7.35 pagi. Pn Wan Saberina akan bertukar ke SMK Taman Melawati.

Majlis dibuka tirainya dengan perarakan masuk Pn Wan ke tapak perhimpunan dengan diiringi oleh semua guru sehingga naik ke pentas utama.Majlis dimulakan dengan bacaan doa yang diketuai En Jamil. Pn Nooruslaini dalam ucapannya telah mengucapkan ribuan terima kasih kepada PN Wan yang telah bertungkus lumus untuk membangunkan SMEKSES. En. Ahmad Ali Hanafiah, YDP PIBG juga dijemput untuk memberi ucapan.

Pn Wan ntelah memberi ucapan buat kali terakhir di SMEKSES. Beliau memberi nasihat dan dorongan kepada semua warga SMEKSES agar turut berusaha demi kebaikan sekolah.

Majlis sampai kemuncak apabila penolong-penolong kanan dan GKMP mewakili unit masing-masing untuk menyampaikan cenderahati buat kenang-kenangan untuk Pn Wan.

No comments:

Post a Comment

Laluan Mudah Untuk Guru

Laluan Mudah Ke IPTA/IPTS

Laluan Mudah Untuk Semua

Laluan Mudah Untuk Semua
Kementerian Pendidikan Malaysia

Selamat berkunjung ke blog Unit Bimbingan & Kaunseling. Sebarang pertanyaan boleh ditujukan kepada kami melalui email UBK: ubksmekses@gmail.com

Every Child Matters, No One Is Left Behind...